تولید خاک گربه

شرکت تولیدی خاک گربه با برند کت کر (CATCARE) در سال 1390 با هدف تولید محصولات تخصصی بر پایه بنتونیت در شهر اصفهان تاسیس گردیده است.

ویژگی متمایز کت کر وجود فن آوری پیشرفته و دانش بروز در حوزه تولید خاک گربه گرانول بر پایه خاک بنتونیت می باشد. واحد R&D این تولید کننده خاک بستر گربه با خالص سازی خاک بنتونیت و جدا سازی ناخالصی ها از جمله سیلیس آن و اکتیو کردن خاک بنتونیت میزان جذب آب گرانول های بنتونیت را تا حد قابل توجهی بالا برده است.

تولید خاک گربه

تولید خاک گربه

 

در زمان های گذشته گربه ها در فضای باز نگهداری می شدند و برای ادرار کردن از باغچه و محیط بیرون از ساختمان استفاده می کردند. با گسترش  آپارتمان نشینی، افرادی که گربه داشتند از جعبه های پر شده از شن یا خاکستر استفاده می کردند. اما با توجه به این که این دو مورد جاذب های خوبی برای ادرار گربه نبودند تمیز کردن آن ها بسیار مشکل آفرین بود.

امروزه برای تولید خاک گربه گرانول کلوخه شونده از خاک بنتونیت استفاده می کنند. بنتونیت یک نوع خاک می باشد که تا چندین برابر حجم خود می تواند آب جذب کند. بعد از ادرار گربه روی خاک بستر گربه بنتونیتی این دانه های بنتونیت ادرار را به خود سریعا جذب کرده و متراکم می شند و با یک بیلچه کوچک فقط قسمت آلوده شده برداشته می شود.

در بازار ما دو نوع خاک گربه بنتونیتی داریم : خاک گربه دانه شکسته و خاک گربه گرانول . در نوع دانه شکسته فقط کلوخه های بنتونیت در ابعاد ریز مثل شن خرد شده و سپس بسته بندی می شود اما برای تولید خاک گربه گرانول بنتونیتی ابتدا کلوخه های بنتونیت به صورت پودر درآمده و سپس به صورت گرانول های کروی شکل در می آید.ما در کارخانه تولیدی نیکوپاک علاوه بر پودر کردن و گرانول سازی مرحله خالص سازی و اکتیو کردن خاک بنتونیت را نیز داریم. با این کار ما ناخالصی های بنتونیت را جدا می کنیم و میزان جذب آب آن را بالا تر می بریم.

ویژگی های خاک گربه کت کر:

  • کلامپینگ و جذب آب بسیار بالا
  • دانه بندی یکدست و بسیار زیبا
  • فاقد گرد و غبار
  • آنتی باکتریال
  • کنترل و جذب بوی ادرار گربه
  • بسته بندی بسیار شکیل و جذاب

ما در کارخانه تولید خاک گربه کت کر آماده دریافت سفارش خاک گربه عمده شما به صورت فله یا بسته شده جهت بازار داخلی و یا صادرات خاک گربه هستیم.