خاک گربه عمده

اگر به دنبال خرید خاک گربه عمده هستید و قصد توزیع و پخش خاک گربه در منطقه و شهر خود را دارید با ما تماس بگیرید. شرکت نیکو پاک نقش جهان با برند کت کر (CATCARE) آماده تامین سفارشات و تولید خاک گربه عمده می باشد. سفارشات عمده شما به دو صورت قابل تامین می باشد:

1) خاک گربه بسته بندی شده با برند CATCARE

خاک بستر گربه کت کر با بسته بندی های بسیار شکیل در وزن 8 کیلوگرم می باشد. پشت کیسه های خاک گربه به زبان های انگلیسی، ترکی، عربی و فارسی توضیحات و ویژگی ها نوشته شده است.

شما می توانید با سفارش عمده خاک گربه بسته بندی شده و پذیرش شرایط، نمایندگی توزیع و فروش خاک گربه کت کر را در شهر خود دریافت کنید و بین پت شاپ ها و کلینیک های دامپزشکی و افراد دارای گربه خانگی توزیع کنید. با توجه به کیفیت بسیار بالای خاک بستر گربه کت کر و حمایت های ما می توانید مشتریان دایمی و وفادار جذب کنید و با فروش خاک گربه سود خوبی بدست بیاورید.

خاک گربه عمده کت کر

2) خاک گربه فله در جامبو بگ ها یک تنی

برخی از افراد ترجیح می دهند خاک گربه را به صورت فله سفارش بدهند و سپس آن را در بسته بندی های خودشان و با برند شخصی خودشان پر کنند و به بازار عرضه کنند. همکاری طولانی مدت و چندین ساله ما با چند برند شناخته در بازار ایران، تجربه خوبی در حوزه تولید خاک گربه برای ما ایجاد کرده است. ما در شرکت نیکو پاک، خاک بستر گربه را در کیسه های جامبو بگ 1 تنی بدون نام برای شما بسته بندی و به آدرس شما ارسال می کنیم.

شما می توانید در انبار خود آن را در کیسه های با وزن دلخواه خودتان و برند خودتان بسته بندی نمایید و به بازار پت شاپ ها، کلینیک های دامپزشکی حیوانات خانگی و افرادی که گربه خانگی دارند بفروشید.

خاک گربه فله

قیمت خاک گربه عمده

قیمت خاک گربه عمده به نوع سفارش شما (بسته بندی شده با برند کت کر و یا فله) بستگی دارد و این که میزان سفارش خاک بستر گربه شما چقدر است. برای دریافت قیمت خاک بستر گربه با ما تماس بگیرید.

نمایندگی فروش خاک گربه

کت کر (CATCARE) آماده اعطای نمایندگی فروش در استان های مختلف با راحت ترین شرایط است. دریافت نمایندگی فروش کت کر (CATCARE) بازده بالا و سود مناسبی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.