بهترین خاک گربه

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که گربه خانگی دارید، قطعاً خرید خاک گربه و انتخاب بهترین نوع آن برای شما اهمیت دارد. بهترین خاک گربه می تواند از انتشار بوی نامطبوع در فضا جلوگیری کند. از طرف دیگر، وقتی بستر گربه با کیفیت بالا را داخل جعبه نگهداری گربه می ‌ریزید، هم ظاهر تمیزتری دارد و هم حیوان خانگی شما تشویق می شود که در آنجا تمام کارهای خود را انجام دهد و به خارج از جعبه گرایش نداشته باشد. اگر می خواهید بهترین خاک بستر گربه را بخرید، برای شما نکات مهمی را آماده کرده ایم که قطعاً یک راهنمای مناسب خواهد بود.

بهترین خاک گربه

خرید خاک گربه و پیدا کردن بهترین بستر در بازار کار چندان دشواری نیست؛ اما وقتی که برای خرید مراجعه می ‌کنید، شاید چندین سوال در ذهن شما ایجاد شود که پاسخ آنها را ندانید.

 

خاک بستر

 

خرید بهترین خاک گربه می ‌تواند استرس حیوانات را برطرف کند و از بسیاری از مشکلات در جعبه گربه به وجود می آید، مانند ادرار کردن گربه ها خارج از بستر جلوگیری نماید. بهترین بستر گربه، امکان تمیز کردن آسان جعبه نگهداری گربه ها را فراهم می کند. همچنین مهمترین مزیتی که دارد این است که بو را کنترل می کند و در نتیجه آزاردهنده نخواهد بود.

از اینکه انواع بستر گربه را برای حیوان خانگی خود بررسی کنید و بهترین را بخرید هراس نداشته باشید. گزینه های مختلفی در بازار موجود هستند که با اطلاع دقیق از آن ها می توانید تصمیم آگاهانه تری بگیرید. خرید بستر گربه بر اساس یک سری معیارها انجام می شود که در ادامه به آن می پردازیم. در ابتدا بهتر است با انواع بستر گربه و ویژگی های آن به طور مختصر آشنا شویم.

 

انواع بستر گربه برای خرید

وقتی برای خرید بستر گربه مراجعه می ‌کنید، با طیف گسترده‌ ای از انواع بستر، بافت ها و رایحه ها مواجه می شوید. این که کدام یک از بستر گربه برای حیوان خانگی شما بهتر عمل می کند، به احتمال زیاد، نیاز به آزمون و خطا دارد؛ یعنی شما باید بسترهای مختلف را برای حیوان خانگی خود امتحان کنید و ببینید که گربه با کدام یک سازگارتر است.

یکی از مواردی که در خرید بستر گربه اهمیت دارد، انتخاب بسترهای معطر در مقایسه با بسترهای بدون رایحه یا عطر است. طبقه بندی بستر گربه نیز بر همین اساس در یک گروه قرار می گیرد. انواع بستر گربه معطر و بدون عطر در بازار وجود دارد. بسترهای معطر برای پوشاندن بوهایی که از جعبه گربه ممکن است ایجاد شود طراحی شده‌اند؛ اما در این میان، بسیاری از گربه ها بسترهای معطر را دوست ندارند و در نتیجه باید بستر گربه بدون رایحه و عطر را استفاده کنید.

انواع بستر گربه بدون عطر از موادی مانند کربن یا عصاره های گیاهی طبیعی تشکیل شده اند تا بتوانند جذب بو از ادرار و مدفوع را با کارایی بالا انجام دهند. به این ترتیب، بوی جعبه را کاهش می ‌دهند و هم شما و هم حیوان خانگی رضایت کامل خواهید داشت.

یکی دیگر از گزینه هایی که در خرید بستر گربه مورد توجه قرار دارد، انتخاب بستر گربه با کلامپینگ بالا است. کلامپینگ بالا باعث می شود بستر گربه به صورت کلوخه ای در بیاید و به راحتی بتوان آن را تعویض کرد.

 

مواد تشکیل دهنده انواع بستر گربه چیست؟

یکی دیگر از نکات مهم در خرید بستر گربه که اغلب مشتریان ترجیح می دهند از آن اطلاع داشته باشند، مواد تشکیل دهنده بستر گربه است. بستر گربه از مواد مختلفی تولید می شود. بهترین بستر گربه باید به راحتی تمیز شود و بو را به خوبی کنترل کند و از همه مهمتر، باعث شود که گربه ها به ماندن در جعبه تشویق شوند. قطعاً وقتی می‌خواهید بهترین بستر برای گربه خانگی خود بخرید، ترجیح می دهید از مواد اولیه آن مطلع شوید.

به طور کلی، انواع بستر گربه، از خاک رس، پوسته نارگیل، ذرت، گندم، خرده ‌های چوب، پوست گردو، سیلیکاژل روزنامه و کاغذ باطله تهیه می‌شوند. هر کدام از این انواع مواد یک سری ویژگی ها را برای بستر گربه فراهم می ‌کنند.

بستر خاک رس برای گربه در دو نوع معطر و بدون عطر وجود دارد. این بستر به سرعت جمع می ‌شود؛ و می‌توانید آن را تمیز کنید. خاک‌رس، کنترل بوی خوبی دارد.این نوع بستر برای گربه، نسبت به سایر انواع بسترها در طول دوره استفاده به تعویض کمتری نیاز دارد.

بستر گربه که از گندم تشکیل شده است کمک می کند تا بوها با آنزیم های طبیعی کنترل شود. بستر پوست گردو برای گربه، یک بستر طبیعی است که مزایای زیادی دارد. این بستر را به راحتی می توانید تمیز کنید.

به عنوان سخن پایانی، اگر به دنبال خرید بهترین بستر برای گربه خانگی خود هستید قبل از هر اقدامی بهتر است طبق رفتار حیوان خانگی خود، نوع و نژاد آن با فروشنده مشورت کنید. برخی از گربه ها نسبت به برخی از بسترهای خاص، گرایش دارند؛ و برخی دیگر از همان بسترها گریزان هستند. باید نوع بستری را انتخاب کنید که گربه شما با آن سازگار باشد. ما خاک گربه کت کر (CATCARE) را بر روی طیف وسیعی از گربه در انواع نژاد ها امتحان کرده ایم و با اطمینان به شما استفاده از این خاک بستر را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما